Y.S.M CO.,LTD

We are a lighting company located in Yashio City, Saitama Prefecture, Japan.

The concept of our manufacturing is to "Lighting that illuminates your important moment'".

We would like to propose products that enrich people's lifestyles, such as increasing family conversation and smiles, making food and drinks taste better than usual, and making people feel more at ease.

We would be very happy if people in the Wolrd could use our products to enrich their daily lives.

<NIGHT BOOK>

This light makes your room poetic.

Just by pulling it out like a book, a gentle light spreads from the crevices. 

By placing it in a bookshelf or between stacked books, it performs in the room poetically.

<LIGHT SHELF>

An LED light decorates everyday life.

The things we use everyday must be beautiful. 

Just by placing favorite items on LIGHT SHELF, 

You can decorate them beautifully. 

With minimal design, it can be used as indirect lighting, and it suits a variety of lifestyles.

<and-on>

and-on is a modern light with the atmosphere of a traditional paper lantern made of Ogawa Washi, a traditional craft from Saitama Prefecture.

By using brass for the frame, which is usually made of bamboo or wood, the design is more in tune with modern lifestyles.

Both sides of the lamp emit light, so even when it is placed slightly away from the wall, the wall side is illuminated with soft light.

It can be placed either vertically or horizontally to suit your interior design preferences.

<HOOP&HOOP Mini>

Lighting that creates a soft and comfortable space.

With the distinct organic lines that run from the shade to the leg stand, we pursued a slimness and delicacy that only an LED light could achieve. 

As indirect lighting for the living room or the bedside, it creates a soft and comfortable space like that of a fine hotel.

/


Presentazione dell’Azienda
Siamo produttori di complementi per l’illuminazione. La nostra azienda ha sede nella città di Yashio, prefettura di Saitama, in Giappone.
Proponiamo lampade che aspirano a migliorare la vita delle persone. Lampade che favoriscano il sorriso e la comunicazione, che facciano sembrare il cibo e le bevande più buoni del solito, mettendo le persone a loro agio.
Saremmo felici di proporre i nostri prodotti alle persone in giro per il mondo, per aiutarle a migliorare la qualità della loro vita.

Descrizione dei Prodotti
Night Book
Una lampada a forma di libro che porta la poesia nella stanza. Estraendo la lampada dallo scaffale, come fareste con un libro, una luce morbida si diffonde dalla custodia. Inserita in una pila di libri, o appoggiata su un ripiano, esprime tutto il suo potenziale poetico.

Light shelf
Una lampada LED per illuminare la vostra vita quotidiana. Le cose che usiamo ogni giorno devono essere belle. Appoggiando i vostri oggetti preferiti su questo scaffale luminoso, lo renderete un complemento di arredo molto decorativo. Ha un design minimale e fornisce luce indiretta. Si adatta a diversi stili di vita.

And-On light
Questa lampada coniuga una moderna concezione della luce con l’atmosfera delle tradizionali lanterne di carta di Ogawa Washi, un prodotto tradizionale della Prefettura di Saitama.
L’uso dell’ottone al posto del bambù e del legno, che troviamo nella cornice delle lanterne tradizionali, la mette in sintonia con le moderne tendenze del design di interni.
Entrambe le facce della lampada sono luminose: posizionando la lampada ad una leggera distanza della dalla parete, il muro sarà irradiato da una soffice luminosità.
Può essere posizionata sia in posizione verticale, sia in posizione orizzontale, adattandosi alle esigenze estetiche di tutti gli ambienti.

Hoop-Hoop Mini
Come creare uno spazio morbido e confortevole usando la luce. Con le particolari linee organiche che fluiscono dall’ombra fino alla base della lampada, abbiamo inseguito e realizzato quella delicatezza e quella leggerezza delle linee che solo la luce a LED può dare.
Usata nella zona living, o in camera da letto, la sua luce indiretta crea l’atmosfera sofisticata e accogliente di un hotel di charme.

 

© 2021 Fiera Milano SpA - P.IVA 13194800150
Si è verificato un errore